مقالات

ترکیبات اصلی و عوارض قرصهای چاق کننده مکس فت جی فست فت فیس

ترکیبات اصلی و عوارض محصولات چاق کننده از قبیل بامبا ، تایگر ، مکس فت ، جی فست ، فت فیس و فت فست و…

 محصولات چاق کننده از جمله قرص ها و مکمل های افزایش وزن حاوی چه موادی هستند؟ چگونه چاق می کنند؟ و آیا عوارضی دارند؟

در این مقاله که در حقیقت گزارشی از ترکیبات داروهای غیر مجاز است به این مسئله پرداخته شده است که مواد تشکیل دهنده قرص های چاق کننده مثل بومبا، تایگر ، مکس فت ، جی فست ، فت فیس و فت فست و … چیست؟ آیا این داروها مجاز هستند و مواد بی خطر و بدون عوارض دارند؟

لطفاً تا انتهای این مقاله با ما باشید تا حقایقی که هیچگاه فروشندگان به شما نمی گویند را مطلع شوید. در انتها چندین ویدیو واقعی از عوارض این داروها و حتی روش تهیه آنها ارائه شده است. که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

البته ذکر این نکته اهمیت دارد که بسادگی می توان تشخیص داد این داروها غیر مجاز و خطرناک هستند چرا که در هیچ داروخانه ای نه در ایران بلکه در تمام جهان وجود ندارد در واقع اینها همگی بطور زیرزمینی و غیرقانونی تهیه و بفروش می رسند.

لذا اصلا این ادعا که مثلاً قرص مکس فت اصل و تقلبی ذارد مفهمومی ندارد چرا اصولا این داروها غیرمجاز هستند. وگرنه بایستی نوع اصل آن در داروخانه که تنها محل معتبر فروش دارو است (حال در هر جای دنیا) وجود داشت.

عملکرد کپسول چاقی جی فست اکستریم

جی فست اکستریم یک داروی افزایش وزن می باشد که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن می باشد و به غیر چاقی باعث تقویت قوای جسمی و تقویت بنیان بدن نیز می شود. همچنین ترکیبات ویتامینی و پروتئینی جی فست باعث افزایش سیستم ایمنی بدن در افراد شده و با تقویت سیستم ایمنی بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون می کند.

جی فست اکستریم برترین و جدیدترین کپسول چاقی کاملا گیاهی ساخت کمپانی “سوانسون ویتامینز” کشور آمریکا می باشد و توانسته در مدت حضور خود در بازارایران رضایت مشتریان را بدست آورد. قرص G-Fast Extreme علاوه افزایش اشتها باعث افزایش جذدب مواد غذایی نیز می شود.

محتویات جی فست

داروی چاقی G fast اکستریم حاوی 60 عدد قرص 1000 میلی گرمی می باشد که حاوی ترکیبات 100% گیاهی است که باعث افزایش اشتها ی عالی می شود و با چربی سوزی منحصر به فرد خود می تواند افزایش وزن سریع و بدون عوارض و بازگشت برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

داروی افزایش وزنG-Fast Extreme معمولا روزی 2 عدد قرص مصرف می شود و یک بسته 60 عددی برای یک دوره 30 روزه استفاده می شود.

بهترین روش مصرف قرص جی فست

طریقه مصرف قرص جی فست اکستریم به شرح زیر می باشد:

بهترین روش استفاده از داروی چاقی G-Fast Extreme روزی 2 عدد می باشد.

توصیه می شود روزی یک عدد دو ساعت قبل از ناهار و یک عدد بعد از ظهر (حدودا 3 – 4 ساعت قبل از شام) میل شود.

** توصیه می شود هر وعده از محصول را با یک لیوان آب میل کنید.

 این روش بهترین طریقه مصرف قرص g-fast extreme می باشد.

** عزیزانی که مشکل تیروئید دارند می توانند طبق روال داروی لووتیروکسین خود را ناشتا بخورند و قرص G-Fast Extreme را طبق همین طریقه میل کنند. یعنی باید بین لووتیروکسین و جی فست اکستریم 2 – 3 ساعت فاصله بیافتد.

نکات مهم و تکمیلی

** به هیچ عنوان بیشتر از 2 عدد قرص در روز استفاده نشود.

** G-Fast Extreme علاوه بر افزایش اشتها, جذب مواد غذایی را نیز افزایش می دهد و به همین دلیل احتیاج به وعده های غذایی مفید و پر کالری و مواد غذایی پروتئینی دارد.

برای تسریع در جوابدهی محصول می توانید یک بسته کپسول مولتی ویتامین مینرال خارجی از داروخانه تهیه کنید و روزی یک عدد بعد از صبحانه میل کنید.

نکته: خوردن صبحانه الزامی می باشد. ترجیا سعی کنید حداقل چند تکه نان در وعده صبحانه میل کنید. بهترین نان برای صبحانه نان سنگک یا نان های سبوس دار ( قهوه ای ) می باشد.

نکته: به هیچ عنوان داروهای دیگر را همزمان با این محصول استفده نکنید چرا که اثر یکدیگر را تغییر می دهند و برای سلامتیتان نیز توصیه نمی شود.

** خوردن جی فست اکستریم با قرص راکوتان ممنوع است.

** مصرف قرص چاقی G-Fast Extreme با داروهای آرامبخش با حداقل 2 ساعت فاصله مشکلی ندارد. البته دقت کنید که کسانی که بصورت دایمی در حال مصرف آرامبخش هستند می توانند با رعایت حداقل 2 ساعت فاصله کپسول آرامبخش مصرف کنند.

** مصرف جی فست اکستریم با داروهای آنتی بیوتیک (چرک خشک کن) توصیه نمی شود.

** خوردن G-Fast Extreme با قرص های سرما خوردگی مشکلی ندارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *